kuning kuning




Top List!


Get spotted HERE!

Jom Poret!

Widget

Thursday 12 April 2012

Enough

Almost a month i dont write anything here. been bz i guess. well, so many things happened just in a FLASH! iman berkurang iman bertambah. semakin hari semakin berkurang iman dalam diri ini. mungkin kerana hati semakin gelap? lalai dalam ibadah atau mungkin leka? Ya Rahman. Bantulah aku. Baru baru ini ana seakan tersedar dari lamunan. Kisah fitnah itu benar benar membari pengajaran kepada ana untuk lebih berhati hati dalam pergaulan seharian.

Ya Allah, begitu berat rasa hati ini tatkala mendengar cerita itu. Sakit sekali. Allah sedang berbicara denganku. Pada ketika itu juga, aku berasa sangat dekat dengan Sang Pencipta. Ana akui, ana seorang yang mesra tetapi tidak sangka mesra itu sudah di salah anggap oleh segelintir mereka yang tidak faham. Atau mungkin tersalah faham? Kali ini memang ana akan lebih berhati hati. Dan kerana itu juga, ana putuskan untuk dia tidak menunggu ana lagi. Ana sudah ada perancangan sendiri. Sebaik baik perancang adalah Allah, tetapi tidak salah bukan untuk kita merancang?

Maafkan ana kerana melukai kalian. Ana cuma insan biasa yang cuma bisa memilih hanya seorang. Ya, seorang. Tetapi bukan awak. Orang lain.

being nice is a good thing. but dont be too nice. people will see it as something else and i will end up in trouble

yes, that is what happen to me now. huhu :( so what's best i can do is to tell the truth to them. Telling the truth and making someone cry is better than telling a lie and making someone smile. No hiding. I am being honest. Truthfully honest. Please understand me. My situation. Enough is enough. Ya Allah, apa di kerepak ana tok? Fine, may not be in a gud mood now. Muhasabah diri! Gambatte ne!

BELAJAR DARI KESILAPAN. ALLAH TEGUR DIRECT. SO TAKE IT SERIOUSLY!


0 comments:

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks Design